_almirasmom Eminewwwwww bence herkeste farklıdır kızıma hamıle oldumu adetıme 7-8 gun varken ogrendım vajınalden bakılınca kese cok mınıktı kan degerım 182 ıdı bu gebelıgımde beta 2099 ıken karnımdan gozukmustu
Eminewwwwww Benim pazartesi tahlil verdim 375.65 çıktı önümüzdeki pazartesi doktora gidecem kese gozukyrmy sizce
Yeni1gebelikkk 1000 ile 3000 arasındayken kese tam olarak görünür ,ben 800 ile gittim silikti doktor iki gün sonra gel netleşmiş olur demişti