Lalemmm12 emelldemir bende aynı haftadayım seninle bazen yumuşuyor bazen ciddi anlamda o kadar doluyor ki tasıyamıyorum sanki
1palyaco emelldemir 14haftanın içindeyim benimde öyle . Dokununca yine acıyor ama şişliği bi tık indi yumuşadı .
emelldemir Lalemmm12 evet benimde hep acıyordu şimdiye kadar da bugün baya yumuşadı acısı da olmayınca korktum kontrolüme de 10 gün var
Lalemmm12 emelldemir kız korkma neden korkuyorsun daha ne istiyorsun işte hafifliyorsun kötü düşünme kötü olmasın zaten olası riskte vücudun seni uyarmak için kan gönderiyor
emelldemir Lalemmm12 çok şükür öyle bişey olmadı 🙏 haklısın kötü düşünmemek gerekiyor 😊 artık acı çeke çeke o bulantılar falan geçince noldu acaba bişey mi oldu hissine kapılıyoruz bide 😄😄 annelik 🥰
emelldemir Lalemmm12 bizim doktor kız dedi 12 haftalıkken haftaya benimde tekrar kontrolüm var bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlar inşallah 🙏
Lalemmm12 emelldemir bana da erkek dedi ama şaşırdım bebek kendini göstermiyor ki söylesin bişi kordonla karıştırmış olabilir
emelldemir Lalemmm12 evet evet ben de acaba değişir mi diye kendimi çok ikna etmedim 4 aylıkken belli olur inşallah net bir şekilde 😊 bizim doktor kafam çok karıştı ne dicem bilemiyorum falan dedi bide her an dönebilir yani
Zbsbzc1 emelldemir sert olmuyor her zamn bişey olmaz 2 3 hafta sonra haraketlernı hissedersen eger kafan rahat eder