Kızlar 40+1 olduk bugün kontrolümüz vardı. Hiç sancım falan yoktu ama nst de bir adet sancım çıktı onuda hissetmedim .doktorum alttan muayene yapıp uyarı verelim dedi. 3 cm açıklığım varmış maaşAllah 🙈Böyle sancısız açılması olan varmı aranızda. Doğum ne zaman başlar acaba 🙈 heycanla bekliyoruz