Ebrar042 benimkiler tüp bebek. Transfer olduğum günden beri emindim kız olduğuna. Benimki tek embriyo transferi, ikiye bölündü içerde. Yani birebir aynılar. 12. Hafta kontrolünde doktoruma; hadi kızların kız olduğunu söyleyin dedim🙈 o da anne biliyor, kızlar dedi🤣🙈 bir tane de oğlum var. Onda da ilk günden erkek olduğun emindim. Doktorum biraz heycan yaratmya çalışmıştı, ben de eminim erkek demiştim🙈 dümdüz evet erkek demişti o da. İki hamileliğimde de hep emindim ve ben söyledim🤣