birdilimpastaaa Adetten bir gün önce vermiştim 0.100 çıkmıştı. Bugün 4 gün adetim gecikti. En net sonuç için ne zaman kan vermeliyim? Cumartesi gitmeyi düşünüyordum. O zaman tam 7 gün gecikmiş oluyor. Hamilelik varsa eğer net sonuç alırım değil mi?
1palyaco birdilimpastaaa en az 10-12 geçmeli . Ama bu evde yapılan test için geçerli kanda daha erken belli olur . Ama 7gün bunun için uygun bi gecikme mi bilmiyorum .
Aysenurrrrbgccc birdilimpastaaa Ben 8 gün gecikmeden sonra vermiştim sonuç çikti hamile olduğunu öğrendim
birdilimpastaaa Acelyapova Aysenurrrrbgccc Esranur_53 Alsa9087 tgbmerve Şimdi şöyle, adetten bir gün önce verdim 0.100 yani negatif çıkınca belki yeni yükseliyordur diye bekliyorum aslında fakat bugün rüyamda beta baktırıyordum pozitifti 🥹