Aleyyooo12_ Fetal DNA yaptıran var mı?? nerde yaptırdınız?? güncel fiyatları nelerdir ? Fetal DNA nın daha iyi olduğunu söylüyorlar ikili üçlü taramaya gerek kalmıyormuş bunu yaptırınca acaba doğru mu
xbebegimx Aleyyooo12_ gecen sene nisanda yaptrmistm genoksta ankarya gondermislerdi memnun kalmistm hem cinsiyeti de kesin ogrenmjs oluyosunz
Cananarda Aleyyooo12_ Bende genoksta yaptırmıştım bilindik ve doktorlar tarafindan tavsiye edilen bir firma.
Sdemirel Aleyyooo12_ nipt plus a yaptırdık biz de 10 bin tl fiyatı Gün sonuç çıktı bugün hatta tertemiz 🩷 İkili riskli çıkınca yaptırdık en başta bunu yaptırsaydım keşke stres yaşamazdım o sürede
SmyEsciv Aleyyooo12_ ben yaptırdım momguard diye bir yere 340 dolardı. 2024 güncellendi mi bilmiyorum. Başka hiç bir teste gerek yok dendi banada yaptırmadımda zaten sonuçlar kesinlik içeriyor tahmin değil . cinsiyetide kesin öğreniyorsunuz
brcdrk Ben yaptırdım 12. Haftada 320 dolardı bizim yaptırdığımız yer o zaman üstünden 5 hafta geçti şuan artmışmıdır fiyatlar bilmiyorum ve evet onu yaptırınca 2-3 ‘lü yaptırmıyorsunuz sadece ayrıntılı ultrason yaptırılıyor
Aleyyooo12_ Aryayra peki orası yurtdışınamı gönderiyor kan testini biyerde yurtdışına gönderilen firmalarda yaptırın daha iyi sonuç alıyorsunuz yazmışlardı
TugceV96 Benim doktorumun anlaşmalı firması genoks bende o firmaya yaptırdım ama en iyisi buymuş diyorlar zaten bilgin olsun, Ankara’ya gidiyor kan Cinsiyeti de erken öğrenmiştim çok şükür sonuçlarım da güzeldi
OZZGEECEE Aleyyooo12_ merhaba İstanbul’da nevagen firmasına yaptırdım. Memnun kaldım 12 günde sonuçlar çıktı. 8000 tl idi aralık ortasında yaptırdım. Yaptırın kafanız rahat olsun. Sevgiler
ArzuZ Spgrr bende yaptırdım sonucu direk doktoruma atmışlar ama benimki yurtdışına gitmişti doktorum arayıp bilgilendirdi sonra ben pdf olarak istedim attılar bana full yabancı dilde yazılmış ama yine de anlaşılıyor
Sdemirel Spgrr iyi akşamlar eşime mesaj olarak attılar sonuç kağıdını yazdılar bir de negatif diye Sonra doktoruma yazdık o da bilgilendirdi