Kızlar bugün tetanoz aşısı yapıldı hemşire iğneyi yaparken kendini sıkma dedi ama ben zaten sıkmıyordum sonra iğneyi çıkardı meğerse enjektörde sıkıntı varmış değiştirdi tekrar iğneyi yaptı ama canım çok acıdı şuan şiddetli bir şekilde kolum ağrıyor korkuyorum ne yapmalıyım 😢