Kızlar 37 haftalık hamileyim doğum şeklim konusunda çok kararsızım. Bebeğim normal doğum pozisyonunda haftaya çatı muayenesi yapacak doktorum. Normal doğum mu yapmalıyım sezeryan olmayı mı istesem karar veremiyorum. İlk hamileleğim ve normal doğum sancısı nasıldır yapabilir miyim soruları dolanıyor hep kafamda. Bir türlü de karar veremiyorum..