HAFIZZ Meralkb 2 sene önce oğlum 40+3 de doğdu şimdi kızımı bekliyorum 36. Haftadayım bakalım o ne zaman gelicek 😊
Seymoshh Meralkb kızı erkeği hepsi 39+ larda doğdu sadece ilk oğlum 37+3 tü galiba doğmuştu dr doğumu tetiklediği için 4 normal doğum yaptım 2 erkek iki kızım var 5.erkek bekliyorum🥴37.hafta bitti