Deryagul Kızlar 39+3 de alttan uyarıldı bebek yani bugün. Sancılarım çok hiç bu kadar olmamıştı.ne kadar sürede doğum gerçekleşir.boyle bişey yaşayan var mı? Doktorum iki gün içinde sancılar artar ve olur dedi
Nesfur41 Deryagul Allahım 39 2 bende cuma kontrol var inşallah bana da uyarı verir de doğururum kıvranmaya sürünmeye razıyım artık
Deryagul Açıklığa baktı.1.5 cm dedi masaj gibi elini içinde çevirdi bildiğin. Nst de sancı hiç yoktu ama şuan kivraniyorum