Kızlar ben Kasım’da düşük yapmıştım Aralık 8 de adet oldum hatta kanamam lekelenme ile baya sürdü bu ay hala adet olmadım birkaç damla kan oldu ve durdu ara ara adet sancilari geliyor gibi tam oldum galiba diyorum ama yok sizce normal midir bu arada ilk regl den sonra doktora gitmiştim rahim normal demişti sizde de adet düzensizliği oldu mu?