Merhaba 32 haftada normalde çalışamaz raporu veriliyor ya benim içerde 7 gün yıllık iznim olduğu için 32. Haftada çalışır alıp 7 gün sonra raporu çalışamaza çevirtcem bu durum dogum parasını alırken sıkıntı yaratır mı acaba bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim