Kizlar dün size rutin tahlildeki idrarda peotein ciktigini söylemistim doktorum da idrar.yolu enfeksiyonu var normal bir sorun yok demisti.Bu sabah siddetli bas agrisiyla uyandım ensem falan agrıyor esimin dedesinin tansiyon aleti var esime onu getir de ölcelim dedim ilk 17 ye 10 cikti 5 dk sonra 15 e 8 cıkti tekrar ölctüm tansiyon aleti bazen yanlis ölçüyormuş ama hep yüksek cikinca aile hekimligine gittim orada da ölctuler tekrardan idrar verdim protein baktirdim orada protein cikmadi ama tansiyon 13 e 8 cikti aile hekimi sinirda gozujuyor hemen kadin doguma gitti dedi randevu aldim gittim gebeligin baslarinda bu kadar yuksekse sorun olusturur dahiliyeye git 24 saatlik protein bakilsin bir kac tetkik yapilsin eger gercekten tansiyon hastasiysan takiplerini üniversite hastanesinde olmak zorundasin dedi.Yarina dahiliye randevusu aldım bu durumu yasayan var mi hali hazirda kan sulandirici igne zaten kullaniyorum ben kanın akiskan olup tansiyonu dengelemesi gerekirken böyle oldu anlamiyorum nedenini normalde tansiyon sorunum yok tansiyonum normalde hep 10 a 5 ya da 9 a 6 falandır kendimi bildim bileli