Swan97 içini ferah tut. Bu gebelik hayırlı ve sağlıklı olacaksa olsun. Bunu böyle düşün her zaman. Benim doktorum bebek ve anne sağlıklıysa ne olursa olsun o gebelik tutar. Ama sağlıksız giden birseyler varsa,seni yataktan hiç kaldırmasak bile o bebek düşer demişti. Bu sefer hersey istediğim gibi olacak de 💓🙏🌸🎀💕