Bu ay korunmadım geçen sene 5 aylık bebeğimi ölü doğumla kaybettim bu ay korunmadan ilişki yaşadık eşimle bir kaç gündür bel ağrım var dünde hafif kaşık ağrılarım var hamile olabilir miyim adetime 5 gün var inşallah tahmin ettiklerimi doğru çıkar çocuk istiyoruz bebeğimi daha önce kaybettim acısı hala içimde bu acımı tekrar o müjdeli haberi aldığım zaman hafiflicek inşallah 🙏