Kızlar bir kaç gündür kanamam vardı hep gece olduğu için nöbetçi.doktora gitmistim sorun yok demişti bugün kendi.doktoruma gittim gebelik kesesinin yanında kanama alanı oluşmuş dedi bende Kan uyuşmazlığı var onun için iğne vuruldum baya tuzluyru 1800 tl kadar ani olunca fazla geldi 🤣 birde ilaç tedavisi olucan dedi proluton verdi ilk dozu oldum ikinci pazartesi olucak eczacı elinde muadil olduğundan lugestro vermiş doktorum sorun yok dedi birde progestan vajinadan kullanicaksin dedi bunu kullanan var mı çok korktum açıkçası. Estrofem diye bir ilaç ta günde bir kullan dedi . Baya stres oldum ama ayni zamanda bugün ilk defa kalo atışını duydum bebeğimin ona bir şey olucak diye çok korkuyorum aranızda bu süreçten geçen var mı