Gksslm size sadece şunu söyleyim kimsenin bebeğiyle kıyaslayıp küçük kaldı yada zayıf diye düşünmeyin ben de 28 haft oluyorum bilmiyorum henüz
30 haftasından sonra birden alıyorlar kızımda da öyle oldu sadece sağlıklı olsunlar yeter kızıma çok zayıf doğacağını söylediler gelişim geriliği vs dendi son zaman da
sezaryen oldum 3060 gram doğdu sağlıktan öte yol yok doğduktan sonra öyle bir gelişim sürecine giriyor ki şaşırıyor insan 🌸