Azra8Engin 29+4 teyiz 20 kilo aldım 84 kiloyum, diyetisyene başladım her hafta gidiyorum ilk hafta üç buçuk kilo vermiştim çok ödem varmış vücudumda tartısı ile ölçtü bebeği ayrı beni ayrı algılıyormuş. Ama bu hafta yarın kontrolüm var az önce tartıldım (bir kaç kaçamağım olmuştu) 83 gördüm yine moralim altüst oldu 🥹🥹 çok demoralizeyim size listemi iletebilirim ama biraz kısıtlı bir diyet benimki siz ekleme yapabilirsiniz