Merhaba, 9,5 aylık kızım var doğalgazı ne kadar yüksek açsam da evim asla ısınmıyor üst ve alt katımda yaşlı çift var onlarda tek odayı yakıyorlar sanırım kızımın altına 2 kat giydiriyorum da iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim sıcaklık olarak iyi mi?