Meryem_aydmr Bugün çatı muayenesi oldum 38 haftalık gebeyim az önce kahverengi bir leke gördüm ama sancım vs yok doktora gitmem gerekiyor mu ya
Nesfur41 Meryem_aydmr Hayır tabiki de çok normal korkma 38 de bende oldum benimde lekelenmem oldu kesin dedim doğururum 2 3 güne ama nerdeeeee 39 2 olduk gelen giden yok 😂
Nesfur41 Meryem_aydmr Yapmadığım şey kalmadı gelmiyor ama 😂 bitki çayları plates hareketler merdiven in çık ilişki hurma ananas yok gelmiyorrr 😂