Minko Kızlar nasıl gidiyor bulantınızmı varmı? Benim midem aşırı bulanıyor kusamıyorum kokulara dayanamıyorum
Hlmsml Minko 7+2 deyim ve benimde böyle kussam rahatlayacak gibi hissediyorum ama asla geçmiyor leblebiler, krakerler, muzlar hiç işe yaramıyor ☺️
bebikylmz Minko 8 haftalığım. ne bulantı ne tiksinme habire yiyorum içiyorum. Doktorum bana bulantı ilacı yazmış ama hiç kullanmadım. Normal mi bilemedim 1. Hamileliğimde çok fenaydı 5 kilo vermiştim.
Mikrofon0 Minko bende sekizinci haftanın içindeyim ilk hamilelik bu sürede 5 kilo verdim hiç bir şey yiyemiyorum hatta ilaç içmek için içtiğim su dahi çıkıyor ama çok açım🙈 yiyemiyorum çok garip normalde tatlıyı çok severim şuan tatlı görmeye bile tahammül edemiyorum 😂
Oyku60 7+4 prilam kullanıyorum çok fazla bulantım var kusuyorum arada uyku halsizlik çok zor geciyor benimki bu günüme hamdolsun ama tabiki🤲🥰🐣
erikarpuz mide yanması yaşayan var mı aç kalınca cıldırıyorum ve sürekli açım yarım saatte acıkıyorum 2 günde yediğim yemeği 1 günde bitiriyorum 😒