Sevil1996 Doktor verdi elimdeki bitmek üzere değiştirip başka marka istiyorum decavit nasıl bir marka iyi mi
ozgekader Sevil1996 ben kullanıyodum iyi ama hap büyük olduğu için içemedim doktorumda kullanmama gerek olmadığı söyledi bıraktım ilaç iyi ama büyük bilgin olsun 😊
Balbebek012 Sevil1996 de cavit doktor yazdıysa kullan dediyse kullan ben iki hamileliğimde de 3.aydan doğuma kadar kullandım
Sevil1996 ozgekader 15. Haftadayım 12. Haftadan beri kullanıyorum Multi vitamin ama omega 3 içermediği için değişmek istedim
scucer Ben kullanıyorum zor yutuluyor doğru ama faydalı enerjimi falan arttırıyor birde bebege cok guzle kilo aldırdığını duydum
Sevil1996 Selinmoon arkadaşımın kullandığı çoğu multivitamin de omega üç içeriyor gerekli değil mi o yüzden takıldım
Selinmoon Sevil1996 herkesin kan değerleri ne bileyim vitaminleri aynı değil ona gerektiği için vermişlerdir
scucer Sevil1996 bence iyi ama balık falan tuketemiyorsan omega 3 iceren regenesis vardi ozel onu da ekstradan iciyordum ben