Merhaba kızlar ben 6 ay önce doğum yaptım iznim bittikten sonra çalıştığım yerle anlaşma yaptım yarım gün çalışıyorum sigortam 15 günlük yatıyor meral ettiğim şu benim doğum yaptığımda sigortadan alıcam Prada ona göre onur değil mi son 12 aya bakılıyormuş ama son 3 4 ay kala tekrar 30 gün yapsam nasıl olur yine sigortadan aldığım para yükselir mi bilgisi olan varmı acaba