Arkadaşlar ozele gittim bu haftama kadar ama kayit olmasi icin ve ozel pahali geldiği için artik devlete gitmeye de basladim.
Ozeldeki doktor bana folbiol baslamisti. Bugun farkinda degilim devletteki de folidoce yazmis bosluguma geldi aldim geldim.Sizler gebeliginizde ne kullandiginz bi ufak cikmazdaym.( Dr mesaj attim cevp vermedi daha)