Ftmnuurr 37+2 de kontrole gittim nst de % 70 80 larda sancı çıkıyor ama bende gram hissetme yoktu ertesi gün sezeryana alındım hemen ama bi gün öncesi tansiyon nabız yüksekliği sürekli idrar yapma ishal gibi şeyler yaşamıştım açıkcası doğum yapacağım içime doğru sabahınada zaten doğum belirlendi hiç bişey belli olmuyor o yüzden