Nzlozdmr Cildimde çatlaklar oluşmadan hangi yağı yada kremi kulanmalıyım kızlar yazarmısımız etkisini gördüğünüz
1yenianne11 Nzlozdmr kuzum doktor bana sadece hakiki zeytinyağ kullan demişti bende öyle yaptım çok şükür şimdiye kadar olmadı doğumdan sonra olur mu bilmem ama devam edicem kullanmaya
Boncukk123 Nzlozdmr Hindistan cevizi yağı susam yağı badem yağını karıştırıp kullanıyorum 21.haftadan gidiyorum bu yağların ölçüsü var yalnız
Sedacaner Nzlozdmr olur tabikide her duştan sonra sonra kullanıyorum ,ama siz doktorunuza danışın sonuçta herkese aynı şekilde etkisi olmuyor her şeyin bana iyi gelen size gelmeyebilir
Ulviyedlnn Nzlozdmr bütün kremler boşuna bence en güzeli saf zeytinyağı 31. haftamdayim duzenli kullanmadığım halde çatlamasını
Yenianne6706 Nzlozdmr doktorum lierac çatlak jeliyle mustela çatlak kremini önerdi şuan Lierac ve biooil kullanıyorum birini bir gün birini diğer gün sürüyorum
Seymanur60 Nzlozdmr yağlar kremler bence boşa eczaneden sade vazelin alın her gece sürün faydasni goreceksiniz cildim çok kuru olmasina rağmen bir tek çatlağın olmadı ilk gebelikte şimdi ikinci gebelgm aynı şekilde yapiyrm