Edebyahu 22+5 haftalık hamileyim iki gündür başım ağrıyor. Bu haftalar da baş ağrısı olur mu? Nasıl geçer?
Esisee Edebyahu okaliptus yağını şaşaklarına sür masaj yaparak çok azda burnunun alt kısmına sür ben bu şekilde çözüm buldum
Esisee Edebyahu rica ederim nane yağıda diyorlar ama ben denemedim elinin altında varsa onuda deniyebilirsin