Kızlar 36 haftalık gebeyim. 34. Haftamde bebeğim 2670 gramdı bugün ki kontrol de tekrar tekrar bakmasına rağmen 2780 çıktı sadece 110 gram almış 2 haftada ve karın çevresinde hiç gelişme olmamıştı. Doktor pazartesi tekrar kontrol edip duruma göre ciğer geliştirme iğnesi yapıp 37. Hafta gebeliği sonlandırabiliriz pazartesi bakıp karar vereceğiz dedi. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ? Kendimi çok suçlu hissediyorum aç mı kaldı acaba diye. Şekerim sınırda diye kontrollü beslenmeye çalışıyordum çok endişeliyim. Gebeliği sonlandırma demesi sezeryan anlamına geliyor normal doğum olmaz o şekilde di mi