Eflinlina tansiyon kişiye göre değişir. Mesela ben düşük tansiyonluyum. Eğer tansiyonum 9/6 ise benden dinç, benden iyisi yoktur. İlk gebelikte 12/8 ölçüldüğünde normal dedi hemşire. Ancak benim gibi birine çok yüksekti. 14/9′a çıktığında ise yoğun bakıma aldılar. Senin normal değerin nedir?