Glsnerbss 6+4 deyim arkadaşlar aynı haftada olanlar siz nasılsınız bu dönemde benim kasık ve kalça ağrılarım oluyo ama mide bulantım sıfır derecede diyebilirim uyku hali çok yüksek ama 😍
Bebelivekedili Benimde göğüs hassasiyeti çok arada kasik ağrılarım oluyor hiç midem bulanmadi henüz surekli yiyorum