Mls5454 3 ocakta kan verdim negatif çıktı <0.20 Şu an adetim 4 gün gecikti kaset test yaptım iki dk da böyle çıktı geç döllenme olabilir mi yaşayan var mı
esraeses Mls5454 şuan aynı şeyi yaşıyoruz . 4. Gün gecikme de kan negatif bugün 9. Gün gecikme . Dün gece kahve leke geldi test yaptım erken gebelik anında ikinci çizgi çıktı yarın doktora gideceğim
Mls5454 esraeses benim çizgi biraz silik ama bilmiyorum yarın sabah da ilk idrarla deneyeyim bi diyorum
esraeses Mls5454 benimde silikdi. Xaman geçtikçe koyulaştı. Geç döllenme diye düşünüyorum bence sizde yarın doktora gidin