@1kb1ra perinatolojiye öyle her şey de göndermiyorlar yeşil alan açılması gerekiyor. Yeşil alan içinde bebek de bir sıkıntı olduğunu düşünürlerse yönlendiriyorlar. Ben perinatolojiyede gittim 2 li testim de risk çıktığı için çok şükür bir sıkıntı yok her hamilelik de olabilecek bir risk dedi perinatoloji