ikicocukluanne_ vallahi kimse kusura bakmasın herkesin anneligi kendine, bisey diyen karşısında ciddi anlamda beni bulur ben 3.5 yaşına kadar kimseye muhtaç etmeden bı dediğini ikiletmeden bakmış buyutmusum elimde olmayan durumlarda kimse kalkıp ahkâm kesemez ne biçim anne diye.. elbet geçecek bu günler ve telafi edeceğiz sıkma canıni keyfi değil, millet telefon başında akşama kadar oturup çocuğuyla ilgilenmiyo laf edecek olan onlara etsin