19931994 canım bende ikizlere hamileyim 20 haftalığız şuan yarın detaylı ultrason var 2 li yaptırdım 3 lü ye gerek yok dedi bende devlete gidiyorum istersen ücretli gen testi yaptır ama fiyatları çok yüksek bişey çıksa bile hangi bebekte olduğunu bilemeyiz doğmadan dedi ben yaptırmadım geçen hafta gitmiştim sağlıkları herşeyleri çok iyiydi yarın da sonuçlarımız iyi çıkar inşallah