Sevvalkizilkayaa Canım çok istiyor 30. Haftamdayım marketlerde forumun süte katılan gevreklerinden yemek istiyorum aranızda yiyen oldumu hanımlar
Twochildren Sevvalkizilkayaa ne olacak ye abartıya kaçmadığın sürece canın ne istiyorsa ye neden kendini mahrum bırakasın? Bende yiyom nolcaaak
Busecnli Sevvalkizilkayaa vitamin ve mineral açısından ben her gün biraz yulaf ile meyve kuruyemiş karıştırıp yiyorum bazılarında demir bile var 👀
1prensesannesi__ Sevvalkizilkayaa bende ondan yiyorum canim hic bisey istemeyince o guzel oluyo hem seker orani az yani bence cok tatli olmuyo cunku sade olani aliyorum bende 😁