Merhabalar 45 yaşındayım 3.çocuk istiyorum.Daha önce 16 haftalık iki kere erken su kesemin açılmasıyla düşük yaptım.Gebelik öncesi Dr kontrolüne gidicem.Benim gibi ileri yaş gebeliği olan ya da düşünen arkadaşlar var mı ne kadar riskli bir durum ileri yaş gebeliği