Nilay4444 Kızlar meraba cinsiyyet tahmini yaptirip dogru çıkmayanlar var mı? Bana her kes kız hesapliyor
Deletedmom_87 Nilay4444 bende merak ediyorum valla Acaba ne kadar doğru çin takvimi yapıp doğru çıkmayan var mı
Nilay4444 mimar_anne çin bence dogru digil. Ben parayla kan qrubuyla hesap yapanları soruyorum onlar acaba dogru mu hesaplıyo
Embish1993 Instagramda birtane adim adim annelik emel hanim var cinsiyet planlamasi yapiyor bunun hakkinda ne dusunuyorsunuz
Nilay4444 Embish1993 ben de planlama yaptırdım erkek icin ama parayla bile hesaplatdırdım kız diyolar 65% usm e haftaya gidicem