amayinedeiyiilerledim merhaba, burdurdan yazıyorum bende.
Doktor konusunda çok kararsız kaldık önce, meddem i sevemedim, sonra SDÜ tıpta Hilmi Baha hoca var, ona gittim, çok ilgili hastasını unutmuyor ama sira bekliyorsun, 17. Haftadayim. İkili üçlü test yaş riskinden dolayı yüksek çıktı biraz, şimdi onunla uğraşıyorum