Ahnes1109 @turkan403 Evet benim ilk olucak 1 düşük yaptım eylülde yani ilk bebeğim olucak eğer nasip olursa hayırlısıyla🥰❤️
turkan403 Ahnes1109 eskilerin deyişi eltim düşük yapmsti bilmedi hastanede öğrendi iki ay snra gebe kaldı içerde olur derler dusgun arkası yani