Dnyaa56 Kızlar tiroid hapı demir hapı kan sulandırıcılar antibiyotik balık yagı ben gibi çok ilaç kullananlar varmı
Eddaa57 Dnyaa56 ben tiroid ilacı kullanıyorum gebelik başından beri normalde öncesinde yoktu bide elenatol sonrası gynoferon kullanmaya başladım ama başka bi ilacım yok 😌
ilongirav Dnyaa56 evet bende kullanıyorum birde 33. haftada progestan ve nidicard eklendi onların üstüne 🫠 napalım sağlıkla gelsinler yeter ki 🤗
umrumdadegil Dnyaa56 malesef yapacak bir şey yok tirod ilacını kullanmama gibi ihtimalimiz zaten yok demir ilacı da mecbur bırakmayız ve diğerleri bırakabileceğimiz hiç bir ilaç yok🥲
Eddaa57 Dnyaa56 valla ilk zamanlar 2.5 olması gerekirken 4 civarı çıkmıştı şimdi 50 mg ilaç kullanıyorum 3.17 çıkmış geçen ay ama 3. Trimester da fena değil referans aralıklarına baktığım kadarıyla sizin kaç çıktı
Eddaa57 Dnyaa56 hangi ilaç acaba sizinde mi euthyrox muhtemelen doğum olana kadar kullandırıcaklar ama etki ediyo gerçekten 🙂