Edaa01 Kızlar doktor %65 bi tahminde bulundu cinsiyet hakkında güvenmelimiyim cok baktı kontroll etti defalarca öyle tahmin etti hatta bizede gösterdi aynı durumu yaşayanlar varmı sonradan degişmeyen 12+5 haftalık
tugcesakzci Edaa01 bu haftada yanılma oranları yüksek. En net ve kesin öğrenebileceğiniz zaman detaylı ultrason
ilongirav Edaa01 bize de 12 de öyle bir tahminde bulundu ama uyardı sakın buna göre alışveriş yapmayın diye o kız dedi nipt testinde erkek çıktı 😅 bence sizde 16-18 e kadar sabredin yanılma oranı çok büyük bu haftalarda 🤗
Tugcedora Edaa01 bana da 12 haftalıkken kıza benziyor demişlerdi 17 haftalıkken emin olundu kız değişmedi bizde ☺️
Edaa01 tugcesakzci haa valla bilmiyoruz ben yinede cok ümitli değilim ama eşim cok ümitlendi birde kesin bacak arasını gösterince bende ikilide kaldım
tugcesakzci Edaa01 bazen detaylıda bile yanılabiliyorlar canım kuzenime doğuma kadar kız dediler bebek bi doğdu erkek 🤦♀️ hatta kuzenimin eşi koyacakları ismi dövme falan yaptırmıştı koluna 😂😂
Firdevseren tugcesakzci ay çok güldüm :D her hamilelikte bence doktorların tutmayan tahminleri oluyor çoğu zaman kilo tahminleri tutmuyor bazen engelli diyorlar sağlıklı doğuyor nasıl bu kadar rahat davrandılar
tugcesakzci Edaa01 farklı bir doktordan daha tahmin al istersen o zaman az çok kesinleşir gibi. Ama alışveriş için acele etme unisex olarak al herşeyini netleşince de ona göre geri kalan kıyafetleti vs alırsın
Edaa01 tugcesakzci almam canım daha erken zaten bir doktora daha görüneceğim 1 hafta sonra biraz daha büyür bakalım o ne diyecek😁
Edaa01 La_Liberte ya öylemi😁 keşke bende anlasam😁 neye göre sizde cok beli diyorsunuz🥰 teşekkür ederim bu arada 🥰 inşallah