Meryemulutas Aydan sonrq ağda sıkıntı olur erken doğumu tetikler diyolar suan 31 hafta lık hamileyim ama korktum bi simdiye kadar hep agda yaptırıyordum. Yaptıran varmı
Busbusd1 Meryemulutas canım ben ilk gebeliğimdede gittim şimdi ikinci gebeliğim yine gidiyorum erken doğurma gibi bişey olmadı kızımı 39 da doğurdum
Meryemulutas Yasmiyy işte bilmiyorum ki bilen birisi yazsa bari öğrenirdik çünkü ben sürekli ağdayla alıyorum
dlkcnr Bende 36 da gittim agdami oldum ki doğuma hazırlık gibi bişey olmadı 39 da doğuma gideceğim gelirse ağda ihtiyacı yine gideceğim sorum yaşamadım