Kızlar açtığım milyonuncu post😂 Öncelikle yorum yapanlar beni hatırlayacaktır. 4. Gün adet gecikmesinde kan verdim. Negatifti. Şok olmuştum . Akıntı sabahları mide bulantısı hepsi vardı. Bugün adetimin 9. Gecikme günü dün gece kahve akıntı gelince şüphelenip evde test yaptım. 1. Dakikasında bu şekilde oldu. Sizce geç döllenme mi oldu ?