Canans zynepp canım internetten makale ( yazıları) YouTube da videoları izleyebilirsin. Düşük tehditi için verilmiyor sadece. İçini ferah tut. Vücüdumuzda zaten progestan hormonu mevcut bu hormona destek amaçlı ve bebek rahime daha iyi tutunsun ve gelişimi sağlasın diye de veriliyor. Kendini hiç strese sokma. Mutlu ol emniyet kemeri gibi düşün 🧿☺️
Canans zynepp bak ama eğer doktorun sana gerekli açıklamaları yeterli yapmadığını düşünüyorsan için rahat değilse başka doktora da görünebilirsin. Seni rahatlatabilir. Doktorundan memnun değilsen ona gitmeye kendini zorlama.
Altnsk zynepp bende kullandim hic problem yoktu ama agrilarim oluyordu sadece kasiklarimda kullan doktorun verdiyse zarari olmaz.
Selindikci35 9+2 yim..5.haftadan beri kullaniyorum.Gunde 3 doz fitil olarak..Bende de kanama vs. Olmadi cnm,doktor onlem amacli verdi
zynepp Selindikci35 Ne zamana kadar kullanacağınızı söyledi.Bazı doktorlarda leke,kanama yoksa kullanmayın diyorlar.Önceki gebeliğimde kullandım ama yine bebeğimin kalp atımı durdu.O yüzden tereddütlüyüm biraz
Selindikci35 zynepp 12.haftaya kdr kullanmami soyledi doktorum..Onemsiz gibi gorme,doktorun verdiyse mutlaka kullan cnm..Sagliksiz gebelik naparsan yap vucut kndiliginden onu atabiliyor..Allah korusun insallah saglikli bir sekilde evladini kucagina alirsin..
zynepp Canans haklısın değiştirmeyi düşünüyorum zaten.Doktorun kafamda soru işareti bırakmaması benim icin çok önemli
zynepp Selindikci35 Sağolun hepimizinkini inşallah.Geçen gebelikte kullandığımıda kendiliğinden düşebilirdi.Progestan kullandığım için düşmedi kalbi durdu alındı diye düşünüyorum.Kafama bunlar takılıyor
Selindikci35 zynepp Baska bir doktora daha gorun canim icin rahatlar hem..Cok fazla dusunupte strese de sokma kndini..Bebegini dusun rahatlat kndini
031965 Leke görmedşm kanama görmedim ilk gebeliğim ama ben de kalp atışı duyulana kadar kullandım bi kutu bitince bıraktık. Bebek daha iyi tutunsun diye verildi yanılmıyosam. Riskli gebelik olmasına gerek yok
Melisssss1994 Ben de daha önce düşük yaşadığım için verdi kullanıyorum. Lekelenmem olmadığı halde. Önlem amaçlı. Ama zararı olduğunu düşünmüyorum ben
Canim zynepp Bende lekelenme filan yasamadim ama 5 haftalik basladik 13 haftaya kadar kulandim, ilk bebegim 6 haftalike dusmustu o yuzde onlem amacli vermisti heralde