Nagihaneskikilic SumeyyaMete sata göre 6+3 ama doktora göre 5 haftalık falan kese takibindeyiz geçen hafta 7 mm bugün 14 mm çok şükür güzel ilerliyoruz
zynepp SumeyyaMete gebelik öncesi aldığım takviyelerim zaten vardı .Probiyotik,magnezyum ve omega 3 .Bunlara devam ediyorum
Asyua SumeyyaMete cinsiyeti belli olsa da aldık almak istiyorum elim gıdıyor ama diyorum dur cinsiyeti belli olsun
Filizcck Nagihaneskikilic bilmiyorum ki doktor hiç bir şey söylemedi kese burda dedi 10 gün sonra kalbini dinlemeye gel dedi ama o doktora gitmiycem artık :/ başka yere gidicem
deletedmom832 Bende geçen hafta idrar ve kan tahlili yaptırdım doktorum değerlerime göre 3,5-4 haftalık demişti sizce kadın doğuma tekrardan ne zaman gitmeliyim 🙄🙄ultrasonda görünmeyecek gitsem bile
Abdsun58annsi SumeyyaMete Allah korusun inşallah bisay olmazda bence şimdiden hiç bisey almayın ben aldım maalesef kullanmaya kalmadım sonra çok uzulmustum
Asyua deletedmom832 ben erken gıtmıstım 5.haftada gonderdı 6. Haftaya tekrar randevu verdı gıtsende çok birsey goremeyeceksın mecbur biraz bekleyeceksin cnm