Hilal9797 Merhaba 34+6 olduk ama 2-3 gündür bebisin hareketleri azaldı sanki bu haftalarda normal mi acaba yaşayan varmi aranızda
Nur5516 Hilal9797 eğer aşırı yavaşsa ve günde beş kezden azsa aile hekime gidip kalp atışlarını kontrol edebilirsiniz bende 29 haftada yaşadım aynısını aile hekimine gitmiştim
Aysnk Haftadayim doktor 2 saatte bir hareketini hisset hissetmezsen tatlı birşeyler ye salla yürü filan dedi yoksa gel dedi
Nur5516 Hilal9797 korkmayın eminim normaldır hemşire bana arkası dönük olduğunda hareket etmez bazen derin uykuya geçiyorlar dedi kahve ve çikolata ye demişti soluna uzan dinlen hareket eder inşallah