Ayse-nn Rüyamda buğün çok iştahla çok fazla turşu yedim sizce bu kız bebegemi erkek bebegemi işaret ediyor
Zeehraaaa Ayse-nn valla ben ekşi şeyler yedim şekerli şeyler hiç yemek istemedm alakası var mı yok mu bilmem ama benkm ki kız
nil_sugra 2 oğlum oldu. Gebeliklerimde sadece ekşi ve acı şeyler yedim. Ve ben asla ekşi ve acı yiyemem. Tatlıcı biriyim ama ikisinde de tatlı yiyemedim. Yemeyi çok istedim ama yedikten sonra ejderhaya dönüşüyordum 🔥ve 2 oğlumunda tatlıyla arası yok.
yagmurus Ekşi ya da tatlı yemekle bence cinsiyetin alakası yok çünkü bende tam tersi oldu böyle şeylere de çok inanamıyorum bugün canınız ekşi isteyebilir yarın tatlı