mervederin Merhabalar sezeryan için gün almaya gittiğinizde yapılan bir tetkik tahlil var mıdır, günü anestezi doktoruyla da mı görüşüyoruz nasıl oluyor acaba ?
genc2kizannesi mervederin doktor gün verdikten sonra doğum olacagi gün yada 1 gün önce kan veriyorsunuz anestezi doktoruyla 1 gün önceden görüşülüyor
B_eyaz mervederin biz doktorumla kararlaştırdık günümüzü. Sadece gün verdi. Tahliller anestezi doktoru falan sanırım dogumım oldugu gün yada 1 gün öncesi görüşülüyor dur biliyorum ben daha görüşmedim çünkü sadece gün aldım
Secildoga Merhabalar ben sadece kan ve idrar verdim 22 ocağa aldım randevumu herhangi bir önden gelme durumu olma olasılığıan karşın aldılar tahlilleri ama anestezi doktoru ile görüşmedim 22 sinde 39 hafta olacaz ☺️
NoNameee mervederin biz 36 haftalıkken aldık günü. O gün bazı tetkikler yapıldı. Ayrıca anestezi uzmanı ile görüşmedik. Ameliyat günü tekrar kan alındı
mervederin Ben 37 haftalığım yarın doktorum gel anestezi ile görüşelim gün vericez dedi (özel hastane değil) görüşmeden kastı tahlil midir onu merak ettim çünkü geçen hafta tahlillerim yapıldı o zaman sanırım aynı gün ya da bir gün önceden alınır