ARkadaslar 3 aylik bebeğim var ilk başta 1 aylıkken sma mama kullandık ama aşırı derece de gaz ve sindirim problemi oldu sonra biraktik 2 aydır da hipp kullanıyorum gaz problemi yok ama sanki çocuk doymuyor gibi hep ağlıyor birde kilo alımı da smaya göre baya yavaşladı napsam bilemedim sma ya geri dönsem yine gaz sorunu olur mu sizler hangi mamaları kullanıyorsunuz