gizemsahinn57 ilk gebelik bence prenses gebelikmis . Bunun birde çocuklu olmuş hali var çok daha fena . 36 haftalık oldum ve 3 yaşında oğlum var . Halsizlik nefes darlığı uykusuzluk , oğlumla fazla ilgilenemedigim için çektiğim vicdan azabını yanında hiç kalır . Bence ilk gebeliği olanlar yatıp kalkıp şükretsin haline .